19 Oktober

Godmorgon! dock lite sent idag eftersom jag kom till skolan först nu.

Hann inte blogga något mer igår, när jag kom hem från västerås gick jag till felicia. Vi lagade mat&spelade lite fifa, sen träffade jag som sagt tobias.

Imorse hade vi idrott, det är det enda ämnet i skolan jag verkligen ogillar. Dessutom hade vi dans och det tycker jag ännu mindre om, så det var helt enkelt en mardrömslektion. Vi hade aerobics, det var inte så jobbigt men min nacke ville inte vara med så slapp en bit av passet. Sedan åt vi och efter det gick vi till skolan och tränade på dansen till våran dansvideo som ska vara klar efter höstlovet(vilket är snart!)

Ska fortsätta med min filmanalys nu sen slutar vi 4 och då ska jag hem och träffa tobias. det var väl min dag då, hörs senare!(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0