26 Oktober

Dagen började med sovmorgon och sedan idrott. Hade step-up men kunde dock(tack&lov!) inte vara med på hela lektionen. Min fot som jag gjorde illa när jag var på Malta har inte blivit bra än, och att hoppa upp&ner på en bräda kändes inte aktuellt då.

Nu sitter vi&skriver cv, verkligen inte kul. Kommer inte på någonting alls att skriva i det personliga brevet. Vill bara ha rast! Lite mer än en halv timme kvar, då ska jag köpa ramlösa jordgubb lime(min nya drog).

Usch,är inte alls pepp på skolan nu. Dessutom ska jag vara kvar längre än jag behöver. Vi ska göra klart våran dansvideo så jag kommer hem sent. bläääää!

Nu ska jag fortsätta...


bild på min gamla klass som jag saknar MASSOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0